Friday, April 2, 2010

AL FATIHAH........

Al- fatihah ..
Nampak nya saya dah jadi April fool tahun ni .
Tak sangka pulak Abg Din betul2 sakit... dekat2 1st April.. hmm..
Walaupun saya bukan penyebab arwah sakit & kembali ke rahmatullah , tapi rasa bersalah tu ada.. Tulah siapa sangka ...

Saya mmg kenal arwah yg sering berurusan dgn co. tempat sy kerja ..
Arwah ni mmg peramah , selamba & gila-gila ...

Klu ada yg tersinggung dgn entry sebelum ni , saya minta maaf .
Pada keluarga arwah saya ingin ucapkan takziah atas kehilangan Abg Din yg tersayang.
Untuk Abg Din atau nama sebenarnya Mior Ahmad Fuad Mior Badri , marilah kita sama2 mendoakan semoga roh nya dicucuri rahmat dan ditempatkan di Jannah ...
Alfatihah

1 comment:

kain_sari said...

alfatihah..
salam takziah buat keluarga arwah din beramboi..