Saturday, April 10, 2010

...AtAm .. Ko D mAnE...???

Korang ada nampak atam tak ??
Atam..?? Sape atam ..??
Atam tu ....si Ceera from c33ramoon blog tu ... klu masih x tahu lah ...

Dia xde kat umah dia , xde kat umah mak atau mertua dia ..atau umah kakak2 or adik dia .. umah I pun xde ...... kat blog pun eeelek...
kat ofis ..?? tp dia jaga kebun anggur beberapa bulan ni......
Pi jalan2 obersea ke .. x jugak .. dia x ajak sy pun ...
Sian ciput tinggal umah sensorang ...

Nak kena repot polis ke ?? x payah lah kot .. nanti kecoh pulak ..
Pakai bomoh .. telek baaeeek punya ... bomoh moden yg ada pakai GPS ...
Apa kata klu pakat ramai2 cari.... klu ada yg rajin lah kan...

Alamak dah kul berapa ni ... padan lah sy rasa ngantuk .. nak balik & tidor je lah ...
Esok sambung ..... agak nya lah

2 comments:

icha said...

ceera kat mana?

sHa said...

kat spital kan?