Wednesday, March 11, 2009

> HanG Kah AkU ...LeKiU ???? ...

Pentas ?? Theater ?? ... PGL ???...semesti nyer bukan ....


Memperkenal kan model hari ini Panglima Janggut Hitam..
Masih single ... belum berpunya ..hensem gak ...Ada sesape mahu kenal ..???
Eh .. boleh bukak bisnes cari jodoh ah camni .... gawat2 ni ..wat side income ..hehehe ..

Bapa nye Jeneral bersara ... moyang nye ..... Lanun bugis.... hahahahahaha ..
Semestinye dia ni kazen sy gak ... Hazeldean ... pendek nyer ...Adin .. keje cam Angah .. advertisement line ... agak nyer std dah line dorang ni ... rambut mesti panjang ... kire cam ada artistic look ... huhu ..
Kakak2 dia dah kawen ..ade anak dah ..
Adek nyer si Fizol baru jer kawen ... eh bukan kira cam langar bendul ker ni ... ???
Adin ... apa kata ko pau si Fizol .. lepas tu blanjer abg ko ni .. kita gi lawat kg moyang kita ..

Korang tengok ... berebut anak2 dara ( ada lak sorang jantan dlm ni ..) nak amek gambor dgn dia sambil lentok2 manja ... betul ... saye x tipu ... bateri Hp habeh masa ni .. dapat amek dua jer .. so layan jer lah seada nyer ....
Sampai tolak2 lagiks .. x kasi amek gambo sama ... apa lah ...
Mlm tu ... si Adin ni jd .....jejaka terhangat .. wah.. panas..panas ..

Mak 2 pun ada yg himpit nak amek gambo....
Mmg lah ada yg sedara mara .. tapi ...
Ada hajat ke....??? hehehe ..

2 comments:

ilazz said...

gamainyer sedara yg nak dilelong!

yg ni bape plak? tergoda i. awww..:P

atty's said...

sapakah jejaka..bermisai tu