Friday, October 24, 2008

Alamak ....DitunDa SudaH.....

Oleh kerana bimbangkan kesihatan dan kesiuman ceera aka atam aka maktam yg mungkin akan meroyan sbb telah terpaksa mengisi minyak hari ini... Dato' Sharir Samad mengumumkan penundaan pengumuman penurunan harga2 barangan.. DAN minyak pun akan diturun .... mcm ni lah , harap2 bior baeekk punyer..

Ko x caye ??? tengok gambo ni.. ha..ha.. lariks...


Klu sesapa yg 10sen pasal hal ni korang meroyan kat ceera .... ha..ha...ha... x pasal2 kan.. tapi jgn ganas2 tau ..

Link dia pun ada kat tepi ni hah ..tekan jer... boleh upkan lg value nuffnang dier... yelah org nak kawen manyak pakai luit...

4 comments:

Ceera said...

talak guna luuuuuuuu..

jatuh ah saham hakuuuuuuuu...

B..alang said...

Cakap pasal saham .. td klse jatuh lagi .. dow jones opening pun jatuh 300++ td. seb baik besok sampai monday cuti ..klu x klse merudum lg .. bikin hati panas..

Tp lu jgn risau saham lu akan naek balik.. mcm bursa2 saham global...tentu ada technical rebound ..kekadang graph naek menegak tu...( tgh coverline ni..ha..ha..)

jgn lupa announcement jumaat depan..kasi adjust isi minyak..

viruspadu said...

giler spalet muka atam

seb baik bakal mertua tak tgk, kalau takkkkkkkkkkk wakakakaka

pak ngah rep said...

ahaha.. atam.. mertua ko layan blog x??