Wednesday, December 10, 2008

.:::. MuzIK ...MuSiK ...

Ni x de kena mengena dgn musik-musik kat Tv3 tu...
Ni pun kire mcm kena tag gak lah...dari az1ra ...dia suruh sy publish & nyanyi mentera aka lagu Balada sepi hari tu....
Hmmmph.... payah gakni...dah lama x buat koroje ni.... harus sumbang jer....timing lariks...
Lagu balada ... mendayu2 ni ... zaman 90'an dulu pulak...
Nak guna ape eh...?? nak masuk studio..... geng dah bersepah ....pro musician mahal lah pulak...
Jom gi jengah kedai musik....

Guna piano .... jari jemari ku keras & x runcing... x bape pandai .... organ pun hampes ... Electronic keyboard... ni boleh tipu2 sikit ...ade program pelbagai genre musik..set program jer... ade back up music pulak tu....

Or pakai gitar akustik sajorks.... ni paling sonang sekali ......Wat akoustik jer lah....

Next nak record pakai ape erks ??? ... 24 multitrack ?? 8 track mixer pun ...elekpochi...
Pakai hp or camera jelah ...mungkin x brape clear tp... paling ekonomoney...
Boleh wat alasan salahkan recording equipment klu x sedap kan....kahkahkahkahkah..
..... pemuzik jalanan yg tengah sengkek...
Dulu mmg ada angan2 jd artis... apa gelak2 ni...uouls pun i think same jer ..nyanyi2 depan cermin..kan..kan..kan..
Sape yg ngaku ...angkat tangan.......

Hah... lepas ni ape lak eh??... Hah penyanyi nyer....

Kasi makan2 dulu...perut kenyang hati pun senang ....
Lepas ni kita lihat lah sapa yg kena..... hahahahahahaha.... ketawa bagai ketua lanun antarabangsa....

eh...ade ke org yg nak dengar ni ....????

3 comments:

BigMouth said...

i nak dengar lah syg!!!
cepat lah syg!!!

az1ra said...

mesti la ada..
silap2 ajoi yang kena...hheheheh

eLiyaShaKa said...

hehe..happy family :)
ada jer yg nak dengar tu...hehe