Thursday, November 27, 2008

ANniVersArY...

Hari ni 27 hb Nov adalah anniversary kami... ulangtahun pertunangan...ade org sambut anniversary tunang ke ???? Takpelah eh.. sy nak sambut gak lah... tahun ni...

Yelah eh... bulan2 cuti sekolah banyak org kawen...si ceera pun 13Dec ni nak nikah...
Dah mcm x sabar2 dah dia tu...hahahahaha..
Kire ni mcm sy alah2 kasi hype sikit majlis dia....

Gambo kat bawah ni pun sy ambil mase hari keluarga tunang ceera nak datang meminang dia...so tema cite selarilah ye...


Memandangkan ada antara korang yg suruh cite2 cikit pasal cite sy & BM ... so sy cite sikit eh...
Yg cite mula2 jumpa etc ..laen kalilah..kasik suspen sikit..

Kalau ko ingat... sy ade kate sy ni berbakat dlm hal ehwal memukau kwn2 & sdara mare sy...
Ilmu pukau ni telah sy gunakan lah kat laling i ni...

Saya bukan pakai ilmu2 x baek tu ok ... syirik tu... Saya ushah gunakan ayat jer..

Ini lah mentera sy... buat BM.....hiks...

kena hafal tau ... baru afdal....kekekekek ...


BALADA SEPI

Kau yg pertama....mencuri hatiku
Walaupun ada ... mereka sebelum mu
Tak dapat ku ucapkan...tak dapat ku huraikan
Perasaan ...yg menghantui ...diri ini...

Apakah dapat...kau menerima
Diriku masuk... melangkah ke alam mu
Dan , dapat kah engkau ....membuka hati mu
Seandainya ... kau tahu kisah ku..

Hari ku semakin cerah...namun mendung semakin kelabu
Hatiku yang bergelora ...tiada siapa yang tahu

Apakah ini .....yang ku cari cari
Atau pun hanya.... suatu illusi
Dan, apakah engkau... yang ku nanti nanti
Atau hanya.. permainan hati.. ini..

Hari ku semakin cerah...namun mendung semakin kelabu
Hatiku yang bergelora ...tiada siapa yang tahu

Rinduku padamu...sedalam lautan yang biru....tak bertepi
Bukan nya hanya..... balada sepi...
Kasihku padamu... hangat nya dan membakar diri... membara
Tanpa mu ...hidup ku tak bererti...lagi

Hari ku semakin cerah...namun mendung semakin kelabu
Hatiku yang bergelora ...tiada siapa yang tahu

Lagu gedik2 tangkap cintan ni....rasanya sekitar tahun 1995.....
Sodap or x sodap itu laen kira...yang tersangat penting ....ialah objektif sy..

Sy berjaya memukau BM.... atau mungkin.... sebenarnye ....BM yg pukau saya ???
Ah,ah..ye lah..... bila sy pikir2kan balik ....mmg dia yg telah memukau saya...
Lagipun entah ilmu apa yg dia pakai... dia makan banyak...saya yg membesar bagai johan... hahahaha..
Jangan lak suruh sy nyanyi .... sy ni umur jer 29<4> eva .... tapi sora ikut umur biologi...

SELAMAT ANNIVERSARY PERTUNANGAN ALANG BIGMOUTH KU...

8 comments:

BigMouth said...

hehehe... awww... malu lah syg..
Slmt hari anniversery...
I love u so much...

Kalau korang nak tau, lagu ni dicipta oleh hubby saye tau...
Dan dinyanyi kan sendiri oleh hubby kpd sy..

Sedap tau sora hubby saye...

Hubby sy ni serba boleh... tat y, i pilih u...hehehehe

darling8tabby said...

so sweet la u ols ni...

hepi enibersary jugak...

az1ra said...

ala romantiknya...
rakam la lagu tu pastu publish kat sini...hehehe
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...

vagg. said...

wahhhh sweet gile laaaaa. bang lang.. nanti saya kawen, laki saya xigt tarikh bertunang saya carik bang lang yo.. nk soh dush2 dia hahaha.

xsabo nk tunggu kisah2 cintan korang. ceritalaaaa. excited nih

Casper a.k.a wifee en.atan said...

adoiiii...romantika di amour aihhhh...cayo lah bang lang...

chUNk said...

abg lang,suke sgttt...romantik gile bang lang ngan alang...hope dpt cari partner yg real gud like both of u...

B..alang said...

BM... u ni promote i lebih2 laks...nak jd mgr i erks..

darling8...so sweet...auw

az1ra.. wah...mcm artis laks... wat album je lah ok x .....nnt sy bincang dgn mgr i ,kak BM..hehehe

vagg... klu dah ada calun ..bak mai alang dush2 dia in advance... laen kali dia x lupa...hahahahaha

casper...romantika di dapur je... BM suka mamam..

chunk... hope chunk dapat apa yg dicari...hehehe..

Miss Moon said...

wah romantik nya hubby BM ...
siap sambut anniversary pertunangan ...
korang ley jadi contoh yg baik u tk ceera
sebab korang happily ever after ...
nanti korang wat kelas utk ceera n ciput ya . cam na nak jadi pasangan berkahwin yg bahagia ...

suka la tgk kowangggggggggg